עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אירועים
יהדות
מידע ומאמרים
מצוות
קהילה
רפואה ובריאות

טקס ברית מילה

צוות האתר

לא ממש שמתם לב איך זה קרה, אבל ממש עוד מעט 9 חודשי היריון עומדים להסתיים? אחרי שנולדו לכם שתי בנות, עכשיו, בשעה טובה, מגיע בן זכר? אם כך, ברור שאתם נרגשים. אין משהו מרגש יותר מאשר להפוך להורים, אפילו זה קורה כבר בפעם השלישית בחיים המשותפים שלכם. אם מדובר על בן זכר, טבעי שגם אתם, כמו כל זוג הורים בישראל, תרצו לעשות לו טקס ברית מילה. זה לא משנה עד כמה אתם קרובים למסורת או לא, כי בכל מקרה, כאשר מדובר על ברית מילה, מדובר על משהו שאיש מאתנו לא יהיה מוכן לוותר עליו. לכן אחד מהטיפים הכי טובים שנוכל לתת לכם בנושא, הוא להתחיל לתכנן את האירוע הזה כמה שיותר זמן מראש. יש הרבה מאוד פרטים שצריך לקחת בחשבון ולכן, אם תוכלו לעשות את הדברים בנחת, למה לא בעצם?

איך להפיק טקס ברית מילה מוצלח?

טקס ברית מילה זה מסוג אותם הדברים שלא נשכח אחר כך כל החיים. זה טקס משמעותי ומרגש מידי. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם: איך באמת מפיקים טקס ברית מילה? והאם יש דרך שבעזרתה נגדיל את הסיכוי שלנו לצאת יותר מרוצים? האמת היא, שכן. הכינו רשימה של כל הפרטים החשובים לכם שיכולים להשפיע על הצלחת הטקס. למשל: איפה תרצו לקיים את האירוע? האם אתם מעדיפים לעשות טקס ברית מילה קטן בבית או שתרצו לשכור אולם אירועים גדול? האם תרצו גם לשלב אוכל? והאם תרצו לעצב את הבית בצורה מיוחדת לקראת החגיגה? מעבר לכל אלה, כמובן שצריך לבחור גם את המוהל הנכון מבחינתכם. יש משמעות אדירה לשאלה מי יגיע לנהל את הטקס ולבצע אותו בפועל, ולכן יש טעם לעצור ולתת על כך את הדעת.

איך בוחרים מוהל?

אי אפשר לדבר על טקס ברית מילה מבלי להזכיר את השאלה של בחירת המוהל. האם ידעתם, למשל, שהיום יש גם אופציה לבחור במוהל שהוא למעשה רופא? יש היום לא מעט כירורגים מקצועיים ביותר שמגיעים ועושים ברית מילה, כך שזו יכולה להיות אופציה טובה. במקרה כזה אתם יכולים לדעת שתיהנו מכל העולמות, כי מצד אחד המוהל מכיר את ההלכה ואת הטקס, ומצד שני, הוא גם רופא כירורג מוסמך. אתם תראו שאם תשקיעו בהפקת טקס ברית מילה לא תצטערו על כך, כי אין אירוע מרגש יותר עבור הורים שנולד להם בן זכר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מוהל מוסמך

כל הורה שצריך להעביר את בנו תהליך כירורגי רגיש כשהוא הגיע לגיל שמונה ימים, חש מתח רב ואחריות רבה בטרם

קרא עוד »

כמה עולה מוהל?

התחלתם להבין שממש עוד מעט ההיריון יסתיים ויגיע הבן שלכם לעולם? אתם רוצים לעשות לו טקס ברית מילה מיוחד ויפה?

קרא עוד »
דילוג לתוכן